fredag 30 augusti 2013

NÄR DET KÄNNS BRA ATT VARA LITE SJUK

Vad har vi gjort sen senast? Varit mest hemma. Gjort det vanliga lekaläsahittapåattgöraätasovastädatvättakokastädastädabråkaskratta. Sjuka allihopa men idag ska vi vara friska tänkte vi. Jag är en tand fattigare, hela veckan har jag haft en XL-kind. Jag ältar 1-års foton, från 54st till 5, sen tar det stopp. Jag har klarat av att varva ner, sitta ner ibland, inte bara göragöragörahelatiden. Vi rastar grannhunden varje förmiddag, flickorna dansar till smurfhits, jag och storasyster har sytt väska för läkarlekar, jag har fyndat på loppis flere gångeR och igår överraskade metallinsamlingen mig; jag kom hem med lock till mina keittiötölkki/riihimäen lasi/karhula burkar och tre stringhyllegavlar.


 








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar